Marsstrand

God morgon på er
Det var hemskt vad tidigt jag var uppe idag. Eller tidigt, men jag la mig halv 1 och mamma kom in och väckte mig kvart över 9, men kom inte upp förrän kvart över 10. Sitter nu och äter mackor och ska snart upp och göra mig i ordning. Jag, mamma och mormor ska till Marsstrand och hälsa på min morbror i hans stuga som han har hyrt där. Eller det kanske jag har sagt? I alla fall så ska vi det, men jag kan inte sluta tänka på morgondagen då jag ska till tandläkaren 10.15 för att dra en tand. Helveteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Men efter det ska jag träffa Idisen i alla fall, om jag inte har för ont så att jag inte kan typ .. prata? gå? LEVA? Åh, nu tycker jag faktiskt synd om mig själv.

En sak som jag heller inte kan sluta tänka på, det är Filip & Fredrik. I augusti ska jag, mamma och Ida åka till Stockholm och vara med på inspelningen där när pappa är med och spelar och så. Jag tror ärligt talat att det kommer ske någonting när jag ser dom in real life. Jag vet inte vad, typ gråta, svimma, spy, ont i magen, bli skrattig. Det sistnämda hände när jag träffade min stora idol Laleh första OCH andra gången. Man vill liksom berätta för dom hur mycket man älskar dom men man får inte ut något, man bara ''........heeEJJ!''. Det är sjukt hur mycket jag älskar mina idoler. De är verkligen hela mitt liv för mig.


Masssssssa kärlek

Kommentarer
Postat av: Idd

haha, noooo :| omg tycker synd om dig med babe <3

2008-06-25 @ 15:47:20
URL: http://idasstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0