Musik innan jag åker

Tänkte bara ge er lite jävligt bra musik innan jag åker. Jag vet inte vad Ida gör i alla fall. Helt plötsligt var hon offline. Jahapp, stan och Espresso House är stängt så dit kan hon ju inte åkt. Men men, här kommer lite musik i alla fall. Vi ses på onsdag eller något. Puss!

Amy Winehouse- Stronger than me. Hon sjunger bäst i världen

Eric Gadd- Tvåhundratusen. Jag kan inte sluta skratta åt att det svänger så jävligt

Beyoncé- Get me bodied. Hon är läcker alltså. Har hela den här dvdn och det är riktigt bra

http://youtube.com/watch?v=9AA4ov91A2o
Michael Jackson- Blood on the dance floor. Gick inte att lägga in, men jävlar vad grym han är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0