Yoggi men ingen joggning


God morgon!
En vanlig söndag idag med tråkigt väder och gamla repriser på tvn. Sitter dock just nu här vid datorn och dricker Yoggi. Väldigt go är den. Eller jag har en blandad känsla för yoghurt. Ibland är det jättegött, men ibland blir änna konsistensen lite för .. jag vet inte, men någonting är det som jag inte riktigt kommer underfund med. Haha, där lät jag som Ernst Kirschsteiger eller hur han stavas ''Jag kommer inte riktigt underfund med den här yoghurten ..''. Men jag tror jag dricker jordgubb/blåbär-smaken. Tror det. I så fall är det den som är på bilden. Den är somrig och så.
Nog pratat om yoghurt här.
Idag då. En vecka har gått sjuuukt segt tycker jag. Eller inte helgen, men vardagarna den här veckan har gått segt och igår kom Ida hem från Mallorca. Så idag ska vi nog träffas, om hon ringer förstås. Sedan vid 5 ska jag och Soffi Propp ut till stugan. Måste ladda Ipod och packa lite sedan men det går ju på 10 minuter. Vet inte när jag kommer hem, men innan torsdag i alla fall. Då, kl 10.15, ska jag. Rycka. En. Tand. Ur. Min. Käft.  Fy. Fan. Jag dööör. Eller inte under själva processen för då är man ju bedövad, men efteråt. Ja, Ida har ju skrämt mig med alla möjliga tendenser efter man ryckt tanden så jag är förberedd på det mesta. Helvete.
Nu har pappa satt på Eric Gadds nya skiva där uppe. Riktigt bra är den. Älskar verkligen Eric Gadd. Vill se honom i sommar igen. I höst ska ju jag och Evelina på Björn Gustafsson, och innan det ska nog jag och pappa på Stevie Wonder i Globen. Fattar ni? STEVIE WONDER! Min idol hela livet. När jag var 5 gick jag typ runt och nynnade på Isn't she lovely hela tiden och jag har växt upp med den musiken och älskar verkligen honom. Shit vilken chans att få se honom live. Älskart.
Nog pratat om det.
Nu blir det nog duschen och sedan kommer jag nog ner hit igen i väntan på ett telefonsamtal från Ida.
See youuuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0