Go mörran!

Dom nyttiga mackorna åkte precis ner i magen, har bestämt mig för att inte äta godis eller dricka läskdryck (haha, bra ordval) eller något annat onyttigt på länge nu för jag har bara sett att det resulterar i gula tänder och finnar och det gillas ICKE här! Nej, nej. Jag vill ju bli fräsch nu till vår och sommar!

Nu måste jag snart gå upp och göra mig i ordning för mamma ska skjutsa mig och Ida till Överby vid tolv. Ska bli kul! Bara jag inte har huvudvärk, är hungrig eller liknande när jag går i affärer bara för då blir inte resultaten goda. Jag blir sur, orkar inte anstränga mig för att hitta något och vill helst av allt bara sätta mig och ta en fika, och den fikan resulterar väl då i cola eller något annat. Så, nej! Jag ska vara på humör idag!
Sen vid 3, 4 åker vi till jobbet som vanligt. Det är mer paket än vanligt nu! Vi ska slå in 1400 paket idag och imorn (helst). Ajo, tjenare, det kommer gå bra! Haha, speciellt så sega som vi är, men men, vi får la jobba i helgen också. Jag trodde det inte skulle vara så mycket paket denna gången som vi slår in, men det är ÄNNU mer än förra gången. Jaja, jag ska inte vara en sådan pessimist som Ida sa, jag ska intala mig själv att det kommer gå! (inte).

Nu ska jag kolla igenom bloggar och sedan upp och göra mig i ordning!
Ha det vackert:)

/jull


Kommentarer
Postat av: my

svar: tack så mycket. din är också fin :D

2008-03-27 @ 11:31:59
URL: http://mysliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0