God morgon bloggen!

Här sitter jag i pyjamas och äter mackor och dricker mjölk. Jag vet inte vad som ska hittas på i mitt liv ändå fram till fyra. Då ska jag och Ida iväg och jobba igen. Men jag har faktiskt räknat ut en grej på vårat jobb! (Vi slår in kataloger som ska skickas ut till olika företag och affärer typ). Vi ska slå in ca 800 st till torsdag. Igår gjorde vi 140 stycken. Då kan vi säga att det är CIRKUS 700 kvar. Vi delar 700 på 3 och då blir det 400 st per dag. Delar vi det på 2, eftersom vi är 2 stycken som slår in, blir det 200. Så vi ska alltså hinna göra 200 stycken var varje dag nu! Eller till och med ännu mindre. Det ska vara 20 tycken i varje och 200 delat på 20 blir 10. Alltså 10 högar var! Hajar du, Ida? :)

Jaja, tråkigt för er att läsa om det! Men men. Annars får jag väl hitta på något kul att blogga om idag.
Ni får ha det gött!
PÖSS
jull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0