Hej!

499836-35
God morgon, god morgon!
Uppe tidigt idag igen (tidigt för mig att gå upp klockan 10 i alla fall:) för vid 12-tiden ska jag och min showdans-grupp dansa på Oden, vårat varuhus här i Trollhättan. Fy katten vad jag är nervös. Jag sitter och skakar hela tiden. Vi ska uppträda 2 gånger så andra gången är nog inte lika nervös. Uuuusch, tänk om man träffar någon man känner också dansar man fel. Jaja, bara fortsätta. Sedan vid tre har ju jag och Ida våran dans för barnen som vi är ledare till. Kommer hem vid fyra någon gång, skriver mer då! Blir nog ingen outfit idag heller bara för att jag dansar hela dagen och kvällen tillbringas hemma i slappkläder för mamsen fyller år!
Ni får ha en bra lördag i alla fall och njut av ledigheten:)
Puss!

Dagens Horoskop, Skorpionen:
Lördagen blir en rolig dag. Bäst njuts du av sång, dans och musik. Det blir en trevlig avslutning.

YES! Så detta blir nog kul med dansen i alla fall:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0