Jag vill ha vår-skor!

499836-21
Åh, jag får abstinens! Orsaker:
1. Jag har inga pengar! Fan, denna månaden kommer jag inte ha råd med nåt!
2. Jag vill ha bort all snö och få fram våren så man kan svassa runt i sandaler!
3. Jag vill ha skorna från Din Sko på bilden där uppe men har inte råååååd!

Usch, usch. Jag och Ida tittade på skor idag och jag vill verkligen ha dom där uppe. Så snygga och sköna. Gillar även Kate Hudsons enkla modell, men jag vet inte riktigt. Gladiatorsandaler är så svårt att hitta, speciellt ett par som verkligen passar perfekt.

Just nu tittar jag på Andra Avenyn på datorn men magen värker av hunger. Åh, måste upp och göra lite mackor! Sedan blir det SOLO och Sofis Mode-läsning i sängen.
Puss & god natt!
/julll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0