Rihannas alla frisyrer!

499836-36
Hej!
Kom hem från dansen för en timme sedan eller något. Det var skitkul idag att uppträda! Jag var redigt nervös innan men sedan när man väl dansar är det kul :) Ikväll ska vi fira mamma. Hon ska få en klänning, 2 läppglans (pappa hade köpt ett och jag ett, det visste vi inte om varandra), en bok, en stekpanna (hahaha min present!) och trosor.
Satte ihop ett litet roligt kollage om Rihannas alla frisyrer. Jag vill att ni skriver vilken just NI tycker är snyggast!
1. Den välkända ''Victoria Beckham''-frisyren
2. Hon har bytt bena och lockat håret.
3. Hon har klippt en ''bob'' som består av page och lugg.
4. Hennes första frisyr som är ett brunt, långt svall.
5. Boben, fast nu med snélugg.
6. En längre page med slingor i luggen.
7. En kort frisyr med lång, spikrak lugg.
8. Kort frisyr med välkammad, fönad lugg.

Vilken passar bäst på fröken söta Rihanna?
(inte bästa kvalitén på bilderna men det blir så när man ändrar storlek och allt. hoppas det går att se i alla fall någorlunda!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0