Carrie klär sig INTE snyggt!

Okej, hur mycket jag än tittar och älskar Sex and the city så kan jag inte sticka under stol med att jag aldrig har varit något fan av Carries garderob. Okej, jag fattar att Carrie är cool, jag fattar att hon är en känd författare, jag fattar att hon ska sticka ut med speciella kläder och att det är fräckt att se lite halvgalen ut, men att världens alla modekvinnor säger att hon klär sig SNYGGT? Jag fattar inte! Hon blandar ju grejer hejvilt, hon vet inte vad matcha betyder! En gång hade hon en blus som hon hade tvistat upp så man såg hela magen på henne och till det satte hon ett SKÄRP på MAGEN i typ grönrutigt! Jag fattar inte? Det där såg mest ut som hon har vart och rotat i maskerad-lådan eller någonting. I don't get it.
image361

Denna outfit är från senaste filmen och det visar bara att hennes mode i serien/filmen bara blir fulare och fulare. Ett par vita kostym-byxor till en rosa skjorta med väst och slips! Hallå, det är inte ens Carries stil! Och bollväskan? Den får mig att tänka på min låda med böcker i som jag köpte på Lagerhaus för en hundring! Sådana som man inte matcha med Gucci-kläder!

499836-359
En blommig gardin? Nej, det är aldrig snyggt. Den där hör inte hemma på Carrie, den hör hemma på hennes gammelmormor eller något!
image360
Här har Carrie satt på sig en svart kavaj som ser ut som rymd full med stjärnor! Och det blir inte bättre av att hon har en hatt på huvudet som får henne att se ut som 60 år!
499836-357
T-shirt, eller linne, eller tee som vissa modemänniskor väljer att säga. Jag vet dock inte vad det är, men denna outfit bjuder i alla fall inte på några fracka färger.
499836-356
Okej, denna klänning hade inte vart så dum om hon inte hade satt på sig en kort kort klänning OCH en pennkjol under!!! Jag fattar inte!!! Har man en klänning på sig sätter man väl inte på sig en jävla kjol under? Åh, jag fattar inte vad dom tänker. Det ser inte ens coolt ut!
499836-353
Fluffig kjol + pälsjacka = too much!
499836-352
VEM väljer att sätta på sig ett par rutiga överknee-strumpor till en t-shirtklänning? Jo, Carrie does! En snygg rock till det, men tyvärr förstör det redan nämna hela outfiten.
image364
Jättesnygga chinos men än en gång; matcha för i helvete! Sätt inte på dig en blå väst som får dig att se ut som att du sitter i kassan på Statiol.

499836-358

Och vad är detta för idé? Riva sönder en svart nylonstrumpa och sätta lite så där käckt på foten i ett par klackskor. Åh, vad fult.
image362

Här ser ni ett exempel på hur modet kommer tillbaka. Så här snygg är Carrie i typ 1a eller 2a säsongen av SATC. Enkel, beige klänning med ett skönt rufs i håret och ett enkelt halsband till det. That's how i want it. Och ser ni hur jävla smal Miranda är här eller? Shit! Jag älskar Miranda, hon är min favvokaraktär, men här var hon verkligen för smal!
Åter till Carries klädstil. Kanske är det bara jag som tycker så här? Kanske är det bara jag som gillar enklighet och tycker Carries crazy outfits hör hemma i maskeradlådan, jag vet inte! Men snälla; om du tycker annorlunda som mig så skriv gärna och sig varför. Utmana mig lite; säg varför du inte håller med mig, du måste ha en bra anledning till att säga att alla dessa outfits är snygga! För jag ser verkligen ingenting snyggt i det förutom att Carrie ska vara lite cool och en trendsetter, men märken gör inte grejer snygga. I'm sure Carrie har tusentals fula skor i sin garderob som är utav Manolo Blahnik.

Jag älskar Carrie här! Jag ser ju att hon kan se riktigt soft och snygg ut på samma gång! Älskar håret! Älskar örhängena! Älskar klänningen! Älskar halsbandet! Ja, jag till och med älskar den guldiga väskan, jag som verkligen inte gillar skimmer och bling bling! Ha, Carrie, kom igen, du var ju så snygggg förr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0