Charlotte i Eurovison!


Nu är jag hemkommen från Amandas konfirmation och det var trevligt. Har dock slängt av mig den rosa klänningen som är alldeles för fin för mig och jag känner mig nu hemma i mina höga midjan-shorts, som dock är hela nya. Ska iväg till familjen Rydell snart där de vanliga familjerna väntar men jag är så mätt efter den goda lunchen hos Amanda att jag väntar lite med att åka för förmodligen sitter dom andra och äter nu. Heja på Charlotte ikväll ska vi göra i alla fall, eller ja .. vi kanske inte sitter och tjoar. Eller jo, det gör nog mamma, men musik ur tvn kommer det bjudas på i alla fall, fast jag kommer nog mest sitta och klaga på att Charlotte ser ut som en jävla transa. När jag kommer hem inatt eller imorn kommer det dagens och massa bilder från idag. So long, babes!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0