Dagens fredagsutstyrsel!

499836-381
Hello!
Sitter här och lyssnar på musik och skriver ett test om Filip & Fredrik. Skolan idag var soooft, hade fysikprov, fick G+ på det, är inte alls nöjd, för det var så jävla lätta frågor. Flera i klassen fick alla rätt. Jaja, jag kan inte vara bra på allt! Fast jag är dålig på det mesta .. Haha, Nej, men nu ska vi inte snacka om det. Hallå, jag kanske får MVG i 4 ämnen for fuck sake!

Jjajajajajaajaj, här är dagens i alla fall:
Jeans, JC
Skor, WalkOn
Tröja, Gina Tricit
Jacka, Gina Tricot
Sjal, Kappahl
Väska, Second Hand


Jag har haft den här outfiten förut jättemånga gånger. Men det blir ju så, fast det kanske inte är så kul att kolla på, men men, nu ska jag fortsätta.
KÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0