Dagens outfit & sysselsättning!

499836-371
Hej hopp!
Dagens outfit är följande:
Leggings, JC
Skor, Din Sko
Tröja, Gina Tricot
Jacka, Gina Tricot
Väska, Second Hand
Halsband, present från Ida & Jossan
499836-372
Sedan var jag även på Jätten för att inköpa lite ha-begär. Från Ida fick jag inget svar så jag åkte iväg själv. Det blev VeckoRevyn, vindruvor och mina favvo-tabletter med lakrits från Extra. Sedan har jag pluggat fysik också. Har gått rätt segt, har tänkt på annat så jag får läsa om raderna hela tiden :) Hahahahahaha. Men nu ska jag upp och kolla Sex and the City som ni ser ligger där i sängen och väntar på mig. Timmarna måste gå fort för ikväll ska jag och pappa se dagens 2 Grattis Världen-avsnitt. JAG LÄNGTAR! Får panik när jag inte får se Filip & Fredrik, jag måste liksom ha en dos av de varenda dag.

Nu först ska jag göra klart ett test som jag sedan ska skicka iväg till Fredrik (tror jag, om jag vågar).
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0