Dance and shake like a tailfether

Tjolahoppsansa!
Idag slutade vi lite tidigare från skolan, ca halv 3 för vi var klara med våran OS-låt, jag och Sofie. Vi tog Alla vill till himmelen men få vill dö med Timbuktu och gjorde en egen text, den går så här:

Vi ska till OS och vinna allt
Vinna a-a-allt från socker till salt
hoppa, skjuta, springa, slå
Medaljer vill vi ha, medaljer ska vi få
Guld i OS
det är det vi ska ha


Haha, jajaja. Fy fan vad jag har bloggtorka nu. Orkar inte skriva någonting. Ska dra iväg till dansen vid 6, lääängtar. Nu får jag väl gå upp och äta lite frukt och hitta på nåt med mamma som också är rastlös! Igår spelade vi Trivial Pursuit, och jag påstod att mamma hånade mig för att jag inte kunde vissa frågor och då blev vi sura på varandra men vi fortsatte ändå spela. Sedan kom Victor hem och då var han med lite. Sedan drack vi EuroShopper-saft och åt popcorn. Till Filip & Fredrik. Som jag drömde om inatt. The most beautiful dream i ever have had.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0