Dog Day

499836-293

Hej käresta!
Äntligen sitter jag här. Eller .. Dagens har i och för sig vart härlig på sitt lilla vis. Först kl ett var det kalas hos Sofie som fyller 13 imorn! Det var mys. Det var ju så fint väder så vi var ute och spelade fotboll och lite så. Sedan åkte jag med farfar och Filip hem till farfar där jag myste med Cindi och Rikki. Sedan tog jag och Cindi en promenix hem till mig och sedan kom farmor och farfar och hämtade upp henne. Dagens outfits fick bli min kjol som jag har mer och mer nu känner jag, men bara ben till kjol DIRR vill jag ha nu så det är endast därför.
Kjol, Åhléns
Skor, WalkOn
T-shirt, present
Jacka, Gina Tricot


Jag sitter just nu och väntar på att Andra Avenyn-avsnitten ska ploppa upp på svt.se. Får väl ta en frukt och vänta lite mer! Oj, det där lät redigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0