En härligt solig fredag!

499836-479499836-476

Haha, jaaaa .. Man får ju käcka till det ibland med sina dagens outfit-bilder! Efter solning med baghett-käk och läsning i tidning, bland annat nya tidningen Glaze som jag blev jävligt dissappointed på, åkte jag med Joss till Sandhemsspåret där tjejen fick sig en springrunda och jag var hennes personliga coach som peppade henne medan jag cyklade! Mycket bra :) Så i sommar blir det springing en gång i veckan, bra det!
Dagens Outfit:
Leggings, JC
Skor, WalkOn
T-shirt, H&M
Solglasögon, Åhléns
Också min cykel som jag fått av Ida som är paj, och då menar jag verkligen PAJ! Pakethållaren har gått sönder på riktigt nu så när jag skjutsade Joss babe åkte hon åt alla håll. Haha. Rätt kul. Eller jävligt kul.
499836-481
Sola, sola, sola. Och imorn blir det ännu mer!

Nu ska jag upp och packa och kolla lite SATC, och sedan sova. Fan vilken tråkig fredagskväll. Kanske hinner skriva imorn, men jag tvivlar på det. Annars ses vi på söndagkväll, kommer vid ca 7-tiden! Och då är det ju Zlatan på tv, intervju kl 8! Jävulen! Attans vad jag älskar honom! Och han träffar Timbuktu också, eller Timbuktu träffar Zlatan för det är hans idol! Attans vad jag gillar de båda två. PUSS

Kommentarer
Postat av: Amanda :)

Min snygging

2008-06-01 @ 15:16:22
URL: http://frokenamanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0