Filip & Fredrik i sommar!

499836-384
Jävla tjöt om dom, jag vet, men det går inte beskriva hur stor min kärlek till dom är. Dom är mina absoluta största bästa ljuvliga underbara idoler, förebilder och människor. Jag älskar dom av hela mitt hjärta och nu är jag alldeles överlyckling. Min pappa sjöng ju i Boston Tea Party med sitt band Brödera Hallberg i höstas, och nu i sommar spelas en ny säsong av BTP in. Ja, i SOMMAR! Det betyder SOMMARLOV och då är jag LEDIG! Och .. OCH .. OCH DÅ SKA JAG OCH IDA MED OCH FÅ TRÄFFA F&F! Tror ni jag är lycklig eller? Det har varit lite snack fram och tillbaka om att vi ska med, men nu så ska mamma nog också med och då är det bättre tycker dom, så på söndagen i augusti, typ 17e, ska jag, mamma och Ida ta tåget till Sthlm och sova på hotell och allt och vara med på inspelningen av två program, på måndagen och på tisdagen. Asså jag fattar inte hur jävla lycklig jag är. Har smsat Ida och skrivit men hon svarar ju fan inte. KOLLA MOBILEN, IDAAAAAA! Hoppas hon vill och kan följa med nu bara. Jag är så lycklig!!!!! Men det enda negativa är att jag inte kommer få fram ett ljud för jag kommer få en total blackout, OCH då har jag fått tandställning och kommer se ut som en jävla tågräls i mun men det får man väl ta. Jajajaja, jag är så glad nu i alla fall och förlåt för att kollaget ni ser ovan ser för jävligt ut men jag brötade bara ihop något på Paint i all hastighet. Ååååååååååååh, SVARA IDA!!!! Och tänk att vi ska få träffa Filip och Fredrik, ta kort med dom, krama dom, prata med dom, se dom i ögonen och liksom vara vid dom PÅ RIKTIGT! Jag är helt jävla stum. Jag kommer allvarligt talat inte veta vad jag ska ta mig till. Sedan efter inspelningarna går vi väl och shoppar lite, och äter lunch på nåt mysigt ställe och bara har det gött :) Åh, det ska bli så jädrans kul! Men jag är så nervös som jag bara kan bli. Ingen dansuppvisning i världen kan få mig nervösare än att träffa mina idoler. Ååååh, vill bara slänga iväg ett mail till Fredrik men känner ändå att pappa får göra det. Dom kanske inte vill ha oss i publiken? Jooo, det är KLART dom vill! Så får jag inte tänka.

Oj, nu måste jag nog upp och lägga mig så att jag hinner kolla lite SATC innan jag somnar. Imorn ska pappa väcka mig tidigt så vi kan se lite Grattis Världen = dagens Filip & Fredrik-dos.

God natt sweet people.

Kommentarer
Postat av: Idd

AAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH! :):):):)::D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

2008-05-17 @ 10:56:40
URL: http://Idasstyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0