Flätor modernt igen?

499836-369499836-368
Ni kommer väl så vääääl ihåg tredje säsongen av OC? Då var ju bohem-trenden så stor och man skulle ha en liten inbakad fläta i luggen! Åh, alla skulle ju ha det. Mischa Barton hade det i OC säsong 3 kommer jag ihåg. Men sedan försvann det men nu verkar det hett på gröten igen! Rachel Bilson och Nicole Richie ses ju här med det, och jag hara alltid tyckt om det. Jag har alltid älskat flätor. Dock inte om dom ser för prydliga ut, utan dom får gärna se lite rufsiga ut. Det är så vackert med flätor. Finfint, jag kanske borde börja med det lite oftare. Inbakad, fiskben, vanlig .. (jag vill inte ens skriva ''you name it'' här för det hade alla andra människor i bloggvärlden skrivit här efter punkterna:P) Flätor är fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0