Fuck off fredag!

Åh, jag blir så trött! Varför sitter jag här, nyvaken and alone, klockan HALV ETT en fredag? Mamma och pappa åkte preciiiiiis iväg och ska kolla på tv och möbler. Vad fasiken! Om jag hade gått upp i någorlunda tid hade jag ju kunnat följa med och kanske kikat lite i affärer och köpt någonting! Aaaaah, men neheppp, istället är man hemma själv och inte har någon aning om vad man ska göra idag. Jag ska ringa farfar, för NU vill jag träffa Rikki (deras hund).

Och på tal om Rikki! Vet ni vad jag drömde inatt? Jag vaknade gråtandes i morse, vid 10-tiden! Jag drömde att det typ var något fel på Rikki så hans svans hade börjat växa och var jätteäcklig och lång, han var döende. Också tyckte jag så synd om honom, också kom det en helt ny låt med Laleh på radion som nästan var precis riktad mot Rikki. Hon sjöng massa sorgliga grejer och sedan sjöng hon ''om du nån gång måste bege dig iväg, måste jag låta dig gå'' eller något och shit vad jag grät då. Jag vaknade och bara tänkte på ordet ''bege'' också fortsatte jag gråta. Helt sjukt! Tänk att jag kan tycka om en liten hund så mycket. Rikki älskling, pil hjärta trea!

Nu ska jag upp och duscha, läsa lite tidningar och sedan ringa farfar!

jull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0