Fy fan, Mariah!

499836-473499836-474
Nej, jag kommer aldrig gilla hennes stil, hennes personlighet eller hennes image! Jag har försökt att give her a try men jag kan inte. Nej, hon sjunger inte bättre än Whitney, nej, hon är inte snyggare och kurvigare än Beyoncé, nej, hon är ingen vacker glamourmänniska som Scarlett Johansson. Hon är bara en plastig wailande tjej som fortfarande är kvar i sitt jävla 90-tal. Skorna? Förjävliga med ett par shorts som får henne att få en kameltå och den korta glansiga jackan med rosa på har hon knäppt upp till en sexig (????????) urringning som inte är något sexig. Sedan solglasögonen hade väl Backstreet Boys ibörjan på 2000-talet och frisyren är en sådan där plastik Barbie-frisyr som slickar upp hela huvudet, för att inte tala om den äckligt lagda luggen mitt på pannan. Fy fan, Mariah. Fy fan!
Mitt tips:
Behåll shortsen och skorna men istället kan du ta ett linne eller en t-shirt att antingen stoppa in i shortsen eller hänga över. Ta bort solglasögonen helt och ringarna i öronen och ersätt med ett par färgstarka pluppar. Släpp ut tofsen och skaka bara om och få ett snyggt svall. Dra ner på sminket en aning och be natural! Som mitt budskap brukar vara när det gäller utseende-väg tror jag nog.

Kommentarer
Postat av: idd

OMG! hon ska vara typ som VB ;) TÖÖÖNT!

2008-05-29 @ 15:20:26
URL: http://idasstyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0