GBG imorgon!

499836-429
Ja, imorgon bär det iväg mot Göteborrrrrg! Jag och Ida ska ta tåget på morgonen i morgon och jag är såååå shoppingsugen. Man blir verkligen inte speciellt lyckligare med lite mer kläder, men man kan ju bli lite gladare i alla fall. Jag är på jakt efter min skolavslutningsklänning i alla fall, plus en annan fin marin-klänning på Gina Tricot, trosor, bh och såklart massa tidningar =)

Meeeeen jag kan inte riktigt slappna av och njuta och längta tills detta för om ca 1 timme ska jag ner till Folkets Hus och samlas med min streetdancegrupp och klockan 19 börjar föreställningen och då ska jag dansa. Min grupp är näst sist och det är förjävligt att vara så långt bak för då går man bara och kissar på sig i väntan på att få börja också är man sååå nervös. Men jag vet att efter jag har dansat så vill jag göra det 10 gånger igen så jag måste passa på att njuta av att stå på scenen. Fan, vad jag livar upp allting som världens biggaste deal men jag är ett jävla nervvrak som går på toa varje kvart och det är inte så jääävla lätt att handskas med sig själv då. Haha, fan vad jag är sorglig.

Mamma, pappa och mormor ska kolla i alla fall och efter föreställningen ska mormor med hem och äta köttfärspaj med oss också ska vi kolla på Eurovision-grejen när Charlotte är med och tävlar om en plats i finalen. Jag tror att hon lätt går vidare. Synd bara att hon ser ut som en jävla transa. Neeej, fan, det spelar ingen roll hur man ser ut, jag ångrar mig, men ändå, hon är ju för fan perfektionist i sitt utseende och hon ser väl själv att hon inte ser så kvinnlig ut? Probably not.

Nu ska jag ladda nerverna lite och packa ner kläder + golvmopp (yes, golvmopp) och sedan ska jag åka. Iiiiih, wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin kväll :)
Svara gärna på frågan i min blogg :)
Kram

2008-05-22 @ 16:06:34
URL: http://sannawiberg.blogg.se
Postat av: Julia

Fin klänning !!! =)

2008-05-22 @ 17:41:37
URL: http://juliajulle.blogg.se
Postat av: effi

Den e så snygg! Men typ slut överallt?:(

2008-05-22 @ 17:59:39
URL: http://effipapadopoulou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0