GBG-shoppingen!

499836-448
499836-449499836-447
The only one i adore!
499836-444
Min shoppiiiiiiiiiiiiiing!
T-shirt med not, Monki, 100 kr
T-shirt, randig, Zara, 79 kr
Jeansshorts, Cubus, 249 kr
Randiga shorts, H&M, 149 kr


Jag blev väldigt nöjd får jag säga =) Känns nu som att jag har köpt jävligt lite, som vanligt, för att vara GBG men jag blev ju nöjd med grejerna så jag antar att det är det bästa. Och vi hade så kul och mysigt i det fina vädret, och solglasögonen åkte upp och ned hela tiden eftersom vi gick in och ut i affärer och det var en jävla process att hålla reda på; att alltså inte se ut som en tönt med solglassisar inomhus. Well, jag tror att jag tänker för mycket på onödiga grejer nu.
499836-450
Sedan träffade vi Amanda och hennes kusiner och gosade med lilla Sigge, ååh vilken underbar gosing.
PUSS på rej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0