Hello

Tjaaaaa bloggen!
Aaaaaah, just nu har jag lite smått damp. Vaknade tidigt imorse och ville att pappa skulle väcka mig så vi skulle se lite Grattis Världen innan jag och Ida skulle till Överby. Men det gjorde han inte. Gick sedan upp halv 11 och kollade på det och gick sedan upp och gjorde mig i ordning. Ida ringde såklart inte mig så jag fick ringa henne. Men hennes mobil var avstängd och hemma svarade det inte. Jag tänkte att alla i hennes famlj kanske var ute och hon kanske duschade eller någonting för hon brukar ju duscha i typ 1 timme. Helt insane, men sån är hon. Så jag väntade, ringde typ var tionde minut i EN TIMME! Fick panik! Så kommer mamma och pappa hem och säger att det är typ Klassbollen eller nåt idag (massa barn spelar fotbollsmatcher) och då tänkte jag såklart att hon var där och kollade på sina syskon! JAHA! Skulle inte vi till Överby? Du kanske inte är där nu men nånstans är du ju! Jag är besviken och sur för två grejer:
1. Vi hade bestämt att åka och handla men du GÖR ANNAT JUST NU!
2. Om du nu gör någonting annat: RING OCH SÄG DET DÅ! Ska jag behöva sitta hemma och vänta på dig och gissa mig fram vad du håller på med? En telefon är till för att folk ska ringa varann; RING OCH SÄG VART DU ÄR!

Ååååååh, jag hatar när folk drönar och är sega och jag hatar att vänta. Nu strax får jag åka iväg med pappa istället och köpa den där klänningen som jag bara väntar på att få köpa. Yes, i'm quite angry just nu men jag hatar när folk inte hör av sig. Jag har sagt detta tusen gånger men hon lär sig visst aldrig.

Jag hoppas nån gång under dagen att du tar kontakt med mig på nåt sätt och berättar var du håller hus. Men det kommer du väl inte göra för aa .. Jag orkar inte skälla på dig mer, jag orkar bara inte detta eviga väntandet från dig. På måndag kommer vi väl skratta åt detta men ärligt, skärp dig för fan:P <- Och den där smilen skrev jag inte för att jag är oseriös, den skrev jag för att du ska veta att jag inte är såååå sur som jag verkar, fast jo, det är jag ändå. Men men.

Nu ropar pappa, nu ska ÄNTLIGEN NÅGON med mig till Överby!
Kommer dagens outfit och grejer sen.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0