I LIKE TO SHAKE IT, BABY!

499836-434
Åååååååh, jag är så lyckliggggg! Gud, vad jag älskar att stå på scen och dansa! Jag orkar inte be om ursäkt för att jag är töntig nu i varannan mening, så jag säger det nu: jag kommer säga massa geeky saker nu. Okej. Men jag känner en sådan befrielse när jag dansar! Jag stod längst fram, såg konturerna av folks huvuden, blixtrar som blixtrade, en fet jävla lampa i mina ögon, musik och jag bara log och shakade allt vad jag hade och hade bara så himla kul. Jag bara älskar att dansa, det är det bästa som finns. Okej, jag mådde illa hela tiden, kissade på mig typ, rapade var 5e minut, tog djupa andetag, var trött, stressad och spydde typ men sedan när jag står där så bara jag älskar det jag gör. Dans. Fint ord också. Dans. Dans. Daaaans. Fint, så fint. Dans är livet. Livet är dans. Och jag är så himla lycklig. Och ja; det gick faktiskt jättebra. Förutom att jag slog i tån nånstans som jag inte kände och nu blöder hela jävla nageln, det märkte jag efteråt. Och i början råkade Linda slå till mig med kvasten på min panna så snoret började rinna av nån anledning! Haha, men sedan rann det på bra och jag är så glad :) Har jag sagt det tillräckligt nu?
499836-435
Linda Fluff, Matilda korven och jag. Jag älskar dom!
499836-433
I slutet samlades alla på scenen och våran lilla grej var att bli trötta, typ ''puh'' och sedan niga och tacka. Haha :)
499836-432
Jag var så rädd att korven skulle ramla ut genom förnstret, det var sååå högt men jag tog lite fina bilder istället :)
499836-431
Finaste flickorna in tha city!
499836-430
Ooh, aah! I just love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0