I love you, isch leibe dich, Zlatan Ibrahimovic

499836-409
Fan vad grym han är, Zlatan! Det är det jag har sagt i hela mitt liv. Han ÄR Aden bäste. Det var alltid som en tävling som pågick mellan sig själv och kompisarna förr vem man tyckte bäst utav Zlatan, Henke och kanske Fredrik Ljungberg. Jag höll ju ALLTID på Zlatan, och det var ofta jag och Elin som gillade honom, medan andra gillade Henke. Men jag har aldrig svikit Zlatan, jag går mer än gärna runt i hans tröjor och sjunger Zlatan-låten för älskar honom verkligen. Och varför skriver jag detta? Jo, för han gjorde ett litet inhopp förut i matchen mot Parma (Zlatan spelar ju i Inter) och vad gör han? Han spelar sjukt bra och gör TVÅ mål! Han är helt jävla fantastisk! Han inte se allting för jag kom hem från dansen vid fyra och direkt efter tog jag, mamma, Katti och Maria en långpromenix i skogen. Så nu är jag trött. Ska jag mig och göra lite mackor och göra klart min artikel om kläderna i Sex and the City. Ni kan få se hur den blev senare :)
PUSS
PS. Jag la in en bild på inlägget under detta hur det såg ut när jag färgade mig med snygg hatt på huvudet, haha, åh, det är en pest att dra av den sen men det går med mycket balsam :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0