I rather be at home with Ray

499836-464
499836-466499836-465
Tjaaaaa
Här har ni dagens outfit:
Kjol, Åhléns
Linne, H&M
Skor, WalkOn
Ring, H&M
Solglasögon, Åhléns
Väska, Second Hand
Jacka GT


Har kommit hem från Överby med mamma och Victor och det blev en kornblå klänning te miger! Victor braschade på med skjorta, tröja, jeans, shorts och fluga och grejer. Nu blir det mycket till studenten, men han kommer bli granner :) Kolla vilken koll han har min bror! Så snygg skjorta! Mamma tycker mest den liknar en nazist-skjorta haha.

Skjorta från MQ
Shorts från Jack & Jones


Denna kom jag hem med, H&M, 198 kr
499836-470
Den är ganska kort när man sitter ner och så men jag gillar den verkligen. Och  det coola med den är ju dragkedjan därbak som tyvärr inte hamnade på foto, men kommer den på dagens någon dag så promise jag att jag ska fota den. Jag blir som en väldig färgklick med den och mina röda skor!

Här bjuder jag även på en outfit á la Jossan:

Klänning, Håpunkt
:)

Nu ska jag skriva om massa bloggar på en artikel som jag har börjat på, det kommer bli niiiiiiiiice! Kan lägga in den här sedan.
kössssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0