Ingen klänning!

499836-400
Det blev ingen klänning för mig på Överby. Den fanns inte av nån anledning på H&M. Dom sa att den mest kommer in i storstäder. Ajo, tjenare, åker jag till Göteborg lär den ju vara slut överallt! Jag får väl ge upp den. Provade dock en annan söt klänning på MQ som dock hade 2 knappar bortdragna men den var så fin i alla fall. Bra att den var så tajt att jag fick slita loss den sedan, haha, ni skulle sett mig. Så dragkedjan gick sönder. Ops. Sedan provade jag ett par coola shorts också men tyvärr blev min rumpa en päronrumpa. Yes, i love curvs, men detta såg bara inte bra ut.

Klänning, 699 kr, MQ
Short, 499 kr, MQ
Och jaaaaa, jag är väl den enda som hatar ''modet'' med mobiler i spegeln men jag tycker det är så fjompigt. Och jag använder aldrig ens ordet fjompigt så nu fattar ni hur mycket jag hatar det!


Ikväll blir det FLÄSKFILÉ. Det är min favoriträtt. Hade jag varit ett land så skulle det varit nationalmaten eller paradrätten som man bara måste äta om man kommer till mig som turist. Också skulle det serverats greksallad med haloumi till, och hasselbakspotatis eller klyftpotatis. Lika gott båda två. Låter bra.
Också kommer nog Jossan också, så ska vi mysa lite och se en skräckis tror jaeeeeg. =)

Visst är bilen där uppe bra? Så fräckt gjord, det är såklart Amy Winehouse med hennes jävla make Blake som jag HOPPAS hon går ifrån nu snart.
Nu ska jag gå upp och kolla in maten lite. Jag måste ju veta ingredienserna om jag ska bjuda mina turister på'n =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0