JAG SAKNAR THAILAND

499836-310
NÅT IN I HELVETE! Jag tänkte när jag var där hela tiden ''nu tar jag vara på det, men jag är ju inte brun alls. Äh, jag orkar inte sola.'' Också gick dagarna och man började liksom leva som man gör där. Tänkte inte nåt på att man var i just Thailand liksom. Sedan när man kommer hem och tittar på bilderna nu efteråt och tänker tillbaka så saknar man det ju så sjuuuuukt mycket att jag nästan biter sönder mina egna tänder! Alla goa hundvalpar, värmen, vattnet som var lika varmt som luften, tjötet med alla, maten, alla kvällar, allt mys. Åh vad jag saknar det! Herregud. Vi SKA tillbaka. Ja, det SKA vi, och det ska jag se till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0