Järnets Änglar


Nu är det dags för mig att sova för jag är sjukt trött. Ikväll har vi grillat på altan, kollat på Körslaget, gått hem med Rikki och sedan kollat på denna filmen; Järnets Änglar. Handlade om tre kvinnor uppe i Norrland som var olyckliga typ men som älskar musik. Jag tycker den var bra, men kunde bli lite långtråkig. Jag ville att den skulle vara slut när det var 40 min kvar! Jaja, så kan det gå. Jag såg klart den i alla fall. Men som sagt; nu är det sängen nästa. Är så tomt nu utan Rikki bara :( Usch. Jag är aslöjlig men det är verkligen jättetomt. Har lust att börja gråta. Okej, han var här 1 dag men det spelar ingen roll för man blir så fäst. Älsklingsbubben.

God natt god natt alla, sov så sött & dröm om nått gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0