Kvällens outfits!

499836-453499836-452
Så här har jag sett ut idag:
1.
Klänning, MQ, 699 kr
Jacka, Gina Tricot, 299 kr
Skor, mammas, MQ
2. Shorts, Cubus, 249 kr
T-shirt, Monki, 100 kr
Jacka, Gina Tricot, 299 kr
Skor, Din Sko, 349 kr

Gud, vad jag ser kurvig ut på bilden till höger! Vad glad jag blir! Iiih, maybe it's my time now! :) No skeletto anymore. Curvs, come over here!
Lite bilder från dagen också:

Jag och Ida på Amandas konfirmation också fina Larja som ligger och gosar hemma hos familjen Rydell. Jävla skam det gick för Charlotte då. Hahahaha. Men bäst var ju Björn som vanligt. Hahaha ''12 point goes to .. Sweden! No, no, you can't vote on your own .. !'' Puss på goingen.
Nu ska jag nog gå upp och lägga mig, kanske hinner med lite SATC också. Men ibland blir det sööövmöööra för hela slanten. Gud, så skönt det ska bli. =)

Kommentarer
Postat av: SK

Riktigt fint! :)

2008-05-25 @ 01:34:47
URL: http://hejsk.blogg.se
Postat av: amanda

Du passar så himla bra i den rosa klänningen. Urläckert (:

2008-05-25 @ 12:51:33
URL: http://amandahmaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0