Min dag!

499836-426

Hello!
Finally sitter jag vid datorn, får smått panik när jag inte får sitta här på en hel dag och jag missar alla bloggar och hej och hå. Men nu sitter jag här! Och jag njuter!
Min dag idag har spenderats på M15 med Jossan och massa andra i min klass då vi redigerade film. Det var så jäkla kul! Eller nej, inte så jäääkla kul men det blev så jäkla bra sen! Vi la till musik, effekter, klippte och hade oss. Man lärde sig programmet så det var mycket mysigt.
Sedan åt vi lunch med Pettsson och Mikael på Shang Hang och åt thaimat. Så himla gott.
Sedan följde Jossan med mig till dansen på Folkets Hus och där träffade Matilda och alla och satt typ och väntade hur länge som helst i publiken för att få dansa, fast det var ju bara träning med massa grupper var där så vi fick bara vänta o vänta o vänta. Men vi hade det jättekul, det har man alltid med dom, alla knäppgökar =) Men sedan dansade vi och shakade loss och hade oss. Sedan gick jag, Joss, Agumm och Matilda till Espresso House och fikade lite och sedan åkte Jossan och simmade så då satt vi tre kvar och tjötade lite och sedan gick vi och väntade på bussen. Jag höll på och missa min för den började starta och stänga dörrarna när jag satt med M & A vid deras busskur(vilken plötsligt blogg-vibe det blev nu när jag bara skrev första bokstäverna i namnen, herregud!!!!!! Men jag orkar inte skriva hela namn) så jag fick spriiiiiiinga.
Men jag hann, och jag satt där på bussen, och jag kom hem, själv hemma, och nu sitter jag här, och ska upp och mööööla i mig massa wok och sätta mig vid tvn. Gud, det har jag nog aldrig sagt ''sätta mig vid tvn''. Jag kollar aldrig på tv, förutom Filip & Fredrik. Jag får väl zappa runt lite. GUD! Det har jag aldrig sagt heller! Jag sitter aldrig vid tvn spontant. Oh my!
Nu ska jag som sagt upp och möla. Vi hörs
pusssss & hugs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Joss är fin

2008-06-25 @ 18:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0