Min skolavslutningsdröm.. typ

499836-471
Jag har nog aldrig varit så kär i Elin Klings stil som när hon kom på ELLE-galan så här. Eller jo, jag skojar bara. Jag tycker faktiskt hon klär sig snyggare till vardags än till fest, men till fest har hon nog aldrig varit så här snygg! Jag älskar klänningen, jag älskar den strama tofsen med mittbena, jag älskar det cerisea läppstiftet, jag älskar strumpbyxorna och skorna ser jag tyvärr inte men jag skulle säkert älskat dom också. Tänk att se ut så här på en skolavslutning eller något på sommaren om man bara tar bort strumpbyxorna. Det var ju tyyyyyyyyp en sådan jag ville ha ju, ni vet den där som är slut i hela Sverige nu. Åh, Elin, jag älskar dig här! Men det blir nog min rosa klänning från MQ på skolavslutning. Lite tråkig, men väldigt fin, och som sagt; lite för fin för mig för jag är ju inte den up-dressed person men jag antar att man får piffa till sig lite ibland. Men det blir nog bra. Jag får sticka ut med lite accessoarer och grejur. Det blir nog allt bra! Det är ju inte hela världen heller.
Nu har jag suttit här i 3 timmar eller något och nu ska jag upp och göra makrillfilé-smörgåsar till Sex and the City. Oh, så mustigt.
Förresten, har ni läst om Filip & Fredriks nya underhållningsprogram som kommer i höst? Jag dör. Det stod i Aftonbladet idag. Ååååh. Vem kan slå Filip och Fredrik heter det och det är första gången i tvns historia eller något som ett sådant här storslaget program kommer att ske. Fredrik säger att de har längtat efter att göra något stort och explosivt och dom ska alltså tävla i samma lag mot en annan person i olika grenar, som att springa genom eld eller vad fan det var. Hahaha, jag kan inte annat än älska dom. I just have love for you, guys.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Skitfin va den! :)

2008-06-07 @ 23:34:36
URL: http://angos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0