Moooooot Överby!

499836-323
Titta här så fina skor man kan finna på Din Sko. Men den hallonrosa, söta, lilla saken till höger ska bli MIN sko inom ett par timmar hoppas jag. Det finns ett fåtal kvar såg jag på dinsko.se där man kan gå in på städer och kolla hur många ex av ett par skor som finns kvar. Mycket bra tycker jag att man kan se det där! Den till vänster är ju bara för snygg den med, men jag = bekvämlighet. Jag = vinglig i klackar, så det blir ingenting för mig. Den påminner dock lite om träskor faktiskt tycker jag, vilket bara är coolt! Okej, den röda till höger är ju liiiiiiiite klack på men sånt klarar jag av. Herregud! Jag är nästan en man i klackar, men inte riktigt :)
Sedan såg jag i GLAMOUR igår att dom hade en fantastisk, blommig tubklänning från H&M där i för bara 198 laxar! Och jag tycker verkligen den var jättesöt. Jag vill som vanligt inte se ut som alla andra utan nu bryter jag mot strömmen då alla ska bära vita bakelser! Men tyvärr kommer den in v. 20, alltså nu i veckan så jag får väl bege mig ut till Överby i veckan, men jag kanske hittar någon annan söt klänning. Jag får se. Och det ska sägas att denna klänning är för skolavslutningen, det glömde jag säga. Så här ser den ut i alla fall:
499836-324
Fin va? Och jag gillar tjejen till högers t-shirt.

Nu ska jag nog hinna sola lite innan mamma kommer hem och vi ska bege oss ut till Överby. Jag brände mig igår och fick typ soleksem? Heter det så? Ja, utslag fick jag i alla fall. Men jag tror det var faktiskt för att jag smörjde in mig med en 2 år gammal LDB-solkräm med faktor 12 som man fått ifrån GLAMOUR :) HAHA!

Kommentarer
Postat av: Emily

Den där klänningen kommer väl alla att kriga om :)

2008-05-11 @ 17:25:26
URL: http://verystylish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0