Mörbultad och Olycklig

499836-296
Hahaha. Har ni sett detta eller? I Hänt Extra står det en artikel om Kicki Danielsson och hennes ''svåra rattfylleår''. Såklart valde HE att ta en bild där hon ser lätt upprörd ut med rufsigt hår precis som om hon har kliat sig i håret av bekymmer. Och det roliga nu då, rubriken lyder ''Jag är mörbultad och olycklig..!''. HAHAHA! För det första tror jag inte ens att Kicki har sagt mörbultad. Det ska säkert bara låta bra i rubriken. Och för det andra, vem väljer mörbultad som ord? Är det bara jag eller låter det inte väldigt komiskt? Naee, jag vet inte om jag kan sätta ett högt betyg på den här artikeln i ett seriöst sammanhang. ''..mörbultad och olycklig''. Hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0