Ostbågstjej?

499836-403
Aaaah, jag smälter när jag ser detta. Och neeej, inte för att klänningen är ''som en dröm'' som alla hade skrivit eller för att designern heter Gucci eller Oscar de la Renta eller vad fan som helst, utan för att America Ferrera bara är så jävla .. hon. Hon är bara så där äkta och go. En go tjej. Hon är en sån jag vill sitta och skratta med en fredagskväll med ostbågssmulor på magen. Liksom ni vet i ljusblå pyjamas, kanske man ska sova över, mycket snacks i stora skålar, en gammal film på, men mestadels tjatar man bara och har det kul. Ja, också sitter America osminkad i hästsvans och bara skrattar. Ostbågstjejen med hästsvans skulle hon bli. Det passar hon som. Ja, det gör hon, America. En helt vanlig tjej som gillar att ha det mysigt i soffan, men sedan förvandlas hon till den snygga kurviga tjejen på alla kändisplatser och det enda hon pratar om är att ''det viktigaste är att må bra i sig själv och jag är stolt över mina kurvor''. Också skulle hon ha en sån där ''jag älskar att bara sitta hemma och äta ostbågar med mina kompisar och prata''-attityd och alla skulle älska henne. Liksom .. Alla älskar America.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0