SKIT BLOGG.SE

Varför ska det alltid krångla? Antingen kommer man inte in på bloggen, eller så går det segt eller så står det ''sidan kan inte visas'' så fort man trycker nånstans, eller som nu; man kan inte ladda upp bilder för det står ''error''. Blir så trött!

Jaja, anledningen till att jag inte skrev något igår var för att Ida sov här och då kan man inte vara osocial vid datorn ju! Eller kan kan man väl, jag brukar vara det haha, men vi var ute och gick med Rikki, och sedan kollade vi tv och låg och pratade till halv 4 så då glömmer man av det! Vi kom på i morse att vi inte hade tagit några bilder heller. Lite tråkigt :(

Men men. Nu ska jag ut och sola som vanligt, sedan ska jag nog kolla lite Filip & Fredrik och Mia och Klara. =) Ha det gött!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0