Söndag = huvudvärk ALLTID

499836-458
Idag har varit den första gången jag har VAKNAT med huvudvärk. Det händer inte ofta. Men på söndagar kan det hända. Och det är förjävligt. Har haft huvudvärk hela dagen och det blev inte bättre av att vi åkte bil sedan ut till Norra Björkås eller vad fan det hette. Men det var ändå mysigt. Åt där med mormor, familjen och moster med familj. Och nu ska jag upp och kolla Sex and the city och typ somna. Usccccccch, är sugen på något att äta också. Åååååh, jag ska nog göra lite mackor i gärnet. Pappa har köpt bra bröd till det ju. Perfekt (och när jag skrev det ska det uttalas ''pöööörfäkt'' som i engelskan och inte ''pärfekt'' som i töntiga svenskan). Åh, huvudvärk. Fy fan. Gå och dränk dig. Och förresten ser ni ju att det är en bild här också. Det är min artikel jag håller på och skriver för tillfället om klädstilarna som karaktärerna har i SATC. Jag har valt att döpa den till Clothes and the city i stället, lite sådär halvkäckt. Är inte klar än, men första sidan till vänster är tyyyp klar. Jaja, vad tycker ni om den? Ser det bra ut än så länge?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0