Sööööndag

499836-457
Riktig jävla söndag idag. Sovmorgon, ingenting planerat förutom att äta middag eller något med släkten klockan fem, och det är fint väder ute. Ska man ut och sola? Jag vet inte, det får nog bli det, men jag är hemskt mat-sugen. Ska nog ta och värma lite wok. Ja, det ska jag göra. Men först ska jag duscha och ta på mig bikini och hämta Amy Winehouse-boken. Förresten, hur sjuuukt jävla vacker är inte Audret Tautou eller? Åh, hon är så himla söt. Jag älskar hennes utseende. Just love it.
Update (eller vad bloggvärlden kallar det):
Tänka sig! Det blir aldrig som man tänkt sig. Nu ska jag och fader åka till farmor och gratta henne på Mors Dag. Han är just nu på Jätten (ICA) och köper blommor och Aftonbladet. Jag älskar när det händer stora events för Sverige, till exempel Melodifestivalen eller andra finaler, också läser man Aftonbladet nästa dag. Dom skriver alltid så mycket om allting; bråken, segrarna, kläderna och lite annat. Det är så härligt att läsa. Så nu ses vi när jag kommer hem, ska ju iväg sen igen vid fem. Shit, vad familjär jag börjar bli. Det kanske passar mig? Haha, mamma sa det en gång ''du och Victor (min bror) är ju så självständiga och har så bra självförtroende och det tror jag för att ni har alltid vart med överallt och träffat nya människor och när ni var jättesmå lämnade vi bort er någon dag till någon annan så att den fick passa er om vi var fest eller någonstans och ni älskade att komma iväg lite. Jag tror att det är bra att man inte bara sitter hemma med mamma och pappa hela tiden, det är viktigt att träffa nya människor från födseln, barn tycker ju om det också, att inte bara vara hemma hela tiden''. Ja, jag tror hon har rätt i det. Det kanske därför jag är så social och independet som hon säger :) Nä, nu snackar jag goja, vad vet jag om mig själv? Folk kanske inte alls tycker jag är social, men jo, det är jag nog.
SKITSAM! Fan, vad jag tjötar. Nu ska jag gå upp för nu kommer nog pappa snart.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0