Sötaste bilderna på sötaste vovsingen!

image416
Rikki ser lite rädd ut, sötkorv :)
image415
Mys på vovve.
image417
Titta up, babe!
image418
Åh, puss på dig!
image419
I'm behind you, babe :)
image420
Lille pluttibubbinunni sover :)

Min lilla älskling! Åh, vad han är den goaste i hela världen. Dessutom är han rolig. Ja, han är ROLIG! Man liksom skrattar åt honom för att han bara är så rar.. Ja, dessa bilder tog jag förra helgen när vi passade raringen, hade visst glömt att lägga in de. Visst är dom coola? Jag blev riktigt nöjd med vissa :) Och ni! Försök att bortse från booben på 5e bilden. Ni vet ju att bröstet blir så där när man ligger ner, men jag ville inte skära bort det för då skulle bilden bara bli konstig. Yeye, vilken bild tycker ni är goast? Skriv please!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0