Time for a change


Tja, dock inte så stor förändring, men Katti kommer hit om 10 minuter och då ska hon göra slingor på mig! Ljusa slingor i mitt hår ska det bli. Jag undrar dock om det kommer bli gult som Katti sa att det kunde bli, men säger hon att det blir bra så blir det väl det. Det är det att mitt hår är olika mörkt olika dagar, ibland ser jag jättemörk ut och jag vet inte hur många folk som har frågat om jag har färgat håret sen jag klippte lugg. Ser det mörkare ut?, tänkte jag då. Men men, återkommer med bilder!
Klockan två ska jag iväg och träna så jag vet inte om jag hinner lägga in bilder innan men jag ska försöööööka. =)
Wish me luck!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0