Jag är tjock. Jag är ful. Eller hur?


Skön låt med en bra text. Och nej, jag menar inte det jag skrev där uppe, men dom sjunger ju så, och killen sjunger så fint till tjejen att hon är fin som hon är.

Tisdag, och musikprov som gick bra, fisksoppa som var jävulskt god och dagen gick fort. Nu sitter jag i trosorna och ska snart träna. Inte så taggad, men inte så otaggad heller faktiskt. En blogg som är värd att kika in på när man är på myshumör: www.justlikeheaveen.blogg.se. Min kompis Sörens blogg, hon heter Susanne men jag kallar henne för Sören, för hon är go. Hon är en typisk Lasse W-fantast ni vet, och dom är ju så jävla goa, eller hur? Hon påminner mig om Laleh, Sören, för att hon klär sig i jordnära färger, är så jordnära, vimsig och skriver så mysigt på bloggen. Jag ska nog bli lite mer som Sören, för vet ni? I love her. Pussipusspuss på henne.
Och er, tisdag som sagt!
:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0