Lördag!

hej svejs!
lördag idag. igår sov ida över här och det blev MAK-kväll, tjöt, popcorn över hela rummet och mitt vanliga problem-snack. sedan somnade vi, steg upp vid kanske 11-tiden, kollade Hundtricket på film, hahaha roligaste filmen, sedan gjorde vi oss i ordning och chillade lite. tog även lite kort med min fina FF-vägg, som jag hoppas kommer in här på bloggen snart. den är ju så jävla seg den här datorn nu, hoppas den fixar sig snart. jajaja. träffade joss och åkte och köpte lite fika, åt chokladpudding och drack julmust och kollade igenom mina gamla skolkort. haha, inte det vackraste man skådat. nu ska jag äta kyckling och potatissallad trots att jag är sjukt mätt efter den där jävla chokladpuddingen som man inte kan sluta äta, sedan kommer joss igen så blir det väl skräckfilmskväll, halloween som det är =)
puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0