När staden snart dör och gården blivit vit, då vet du att jag drömmer, jag drömmer dig hit



Laleh. Sikken woman. Womanizer höll jag på att skriva, men det är hon verkligen inte, ingen maneater heller. Shit same. Laleeeh. Nu är vårturnén släppt och vet ni? Jag ska se henne 2 gånger. Yes, det ska jag. Har jag bestämt själv. Antingen åker jag med Ida, som alltid följer med mig, eller Jossan om hon vill. 13 mars i Vara och 22 mars i Göteborg i Lisebergshallen. Magiska stunder med Laleh, i love it. Nu ska jag lyssna på

Snö

Och få julkänsla. Lyssna du på den också här.
(Shit, jag ryser i hela kroppen. Så jävla mäktig och fin låt. Dör.)

laleh
Ny bild. Tänk om den är till skivan? Det ser väldigt svenskt ut. Jag hoppas Laleh blir mer tuff och cool, och kör hon på svenskt så hoppas jag på Bostadsansökan-stuket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0