OnsdaKK

Hej hej hellooooo!
Nu är jag hemma. Idag har jag faktiskt vart på strålande humör! Daniel sa det till och med, att jag var ovanligt glad idag. Vet inte varför, Obama vann och FF är fina och jag har gjort en hemsida om de nu, haha, skrälllllll. www.fredrikfilip.blogg.se fick jag tillslut. Andra namn fanns redan. Trots att det inte finns någon blogg för namnet. Well well, jag ska försöka fixa sidan i helgen så att det blir snyggt och bra. Nu fan ska FF-fansen skriva in!

Idag har det vart rätt chill i skolan. Fick bara G på matteprovet, men det är okej. Sedan har vi ett litet kärlekspar i klassen också. Haha. Sedan så pratade vi massa sex på samhällslektionen, intressant och roligt as always. Sedan cyklade jag hem. Och vid 6 ska jag bort till Sören och baka muffins (?). Sedan kanske killarna skulle komma. Donno.

Nu ska jag lyssna på lite nya radioklipp med FF under veckan.
Puss!

Kommentarer
Postat av: BARK ;)

höhö faan va seriöst!! hhihi en egen hemsida om filip&fredrik, men det är niicee:D

2008-11-06 @ 17:40:50
URL: http://ebark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0