Uppesittarkväll


FF är enda anledningen till att jag är uppe just nu. Uppesittar kväll ända fram till halv 7. Jag vet inte hur länge jag kommer orka sitta uppe. Eller sitta. Jag ligger med kuddar och täckte i soffan och frågan är bara när jag somnar. Men jag håller mig vaken för min egen skull, jag vill ju kolla FF så mycket som möjligt. Men det är otroligt intressant också. Det är ju alltid så att mina idoler påverkar mig och nu när FF känner så starkt för presidentvalet och Obama så blir jag peppad till att veta mer om det. Jag har läst lite och lyssnar så mycket som möjligt det jag hör om valet. I like it. Det är intressant och kul med politik.
Jag håller också på Obama. Han verkar vara en otrolig god människa, han är svart och hans barndom var allt annat än lätt. Han vill sluta kriga med Irak, han vill satsa mer på miljön, han vill acceptera abort MEN han vill inte ha homoäktenskap! Gillas icke här, att han tycker så. Men men. Han är bra generellt sett.
Oj, nu har det börjat.
Uppdaterar snart!
Update 00.51:
Nu är jag så trött att mina ögon kliar. Jag längtade efter sängen för mycket. Men jag spelar in resten så jag ser imorn eller så! Obama kommer vinna, i assure you.
See you tomorrow! Puss

Kommentarer
Postat av: Jens B (correspondent from fredrikochfilip.se)

hej, vi är några på sveriges största fansite: fredrikochfilip.se, som har missat F&Fs valvaka (speciellt jag). Vi undrar därför i ödmjukhetens namn om du skulle kunna tänka dig att ladda upp den delen av vakan som du har spelat in :) Som du kanske har upptäckt ligger den inte uppe på kanal5.se, eller för illegal nerladdning.



Varje litet bidrag uppskattas till forumet, och speciellt valvakan då vi har luskat fram nästan allt annat medie-material av F&F. Kom in till forumet och kolla och ta del av gamla tidningsartiklar och intervjuer (du får tillgång till ett hemligt place om du har mer än typ 40 inlägg, där finns en massa extraskoj!) - jag har läst att du är ett riktigt F&F fan ;) dessutom har du redan reggat en gång så det är bara att logga in...

2008-11-06 @ 22:00:44
URL: http://fredrikochfilip.ecommunity.se/
Postat av: samma Jens

Shit! nu lästa jag dina inlägg mer och det där med att du startar egen sida och att han som sjunger i bröderna hallberg är din pappa! coolt! Jag köpte faktiskt en biljett för 1000 kr tur och retur för att gå på en BTP-inspelning - resa tvärs över hela sverige, och det var det väl kanske värt. Skit i det.



Tänkte bara säga att det är kul med ett sånt inbitet F&F fan!

2008-11-06 @ 22:31:25
URL: http://fredrikochfilip.ecommunity.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0