Utkast: Hej =D ...


Dagens Outfit! Haha. A long time ago.
Jeans, Cheap Monday
Linne, GLAMOUR

4 olika poser. Och det är väl som det brukar vara antar jag. Lite posande hit och dit, fixa med självutlösaren, posa posa, klick, blev kortet bra? nja, tar om.
- Första posen, okej, det är min pose jag alltid gör. Ber någon i skolan att ta kort på mig gör jag alltid den. Jag vet inte varför, det har bara blivit så. Elin, en i min dans, gjorde den för ett tag sedan och nu har den fastnat. Liksom alltid där med tungan och blinkar med ena ögat.
- Andra posen. Så där brukar jag stå när det handlar om outfits. Lite så där, här är jag och ta mig för mitt söta lilla jag.
- Tredje bilden; visa röven. Okej, är det det jag vill med denna bild? Jo kanske det. Så ni får se hur  byxorna ser ut där bak. Men liksom så där halvsnygg pose. Tycker man blir lite snygg så där. Seriös är jag också, det är tillhör väl posen i guess.
- Fjärde bilden; okej, nu ska jag tala om för er hur det är. Om en människa stå med den här posen på dagens outfit med självutlösare DIRR är det MENINGEN att hon ska posa så. Jag går inte på det där längre att folk säger ''asså, jag vet inte hur det blev med posen! Jag bara rörde mig så blev det så , frisyren åkte ner''. Ajo visst! Man posar så automatiskt. Det ska se naturligt ut och det är meningen, då blir det oftast snyggast. Men folk är väl medvetna om att dom posar så, det är inget au natural som det heter. Jag fejkar det också här. Håller lite i håret som att ''Oj, hej! Hihi, jag är helium tjej med vind i håret''. Ajo, så är det NOT. Men om en kompis tar kortet och det blir en sådan pose är det nog bara för att man skrattar lite nervöst åt att någon ser posen så då kan jag tro folk om dom står så. Jaja. Tjöt tjöt.


Hej =D
Måndag idag och ganska segt faktiskt. På 2 av 3 lektioner idag har vi blivit utskällda. Först på samhäll för att vi tar det för oseriöst med lektioner och prov (inte jag dock! jag fick faktiskt VG på provet, och han vill att jag ska komma upp till MVG), sedan på engelskan när hela klassen var trött och oseriös. Jag och Helena satt och sjöng så vi fick skäll för det. Attans då. Jag måste lära mig att hålla käft. Nu är jag hemma i alla fall rätt trött. Ska upp och äta nu, sedan ska jag cykla ner till stan och fika med Ida och Johanna. Sedan blir det dans-talk med Ida, och sedan BOSTON TEA PARTYYYYYYYY =D yes! åh glad glad glad. Nej, nu först blir det Amy-låtar. Måste sjunga av mig lite först.
Piss och kräm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0