Boston, don't miss


En liten bild från idag.
Nudlar, fika och tjöt blev det.
Johanna kom sedan och då åkte jag och hon hem till henne. För det regnade.
Och det small åska! Shit, jag och Lillan skulle precis gå ut ur porten så small det bara till.
Så tappade jag min mobil och fick gå tillbaka och hitta den på marken. Så var det en äcklig gubbe som lurade mig att jag hade tappat något. Sedan sa han att han skämtade. Jag och lillen blev livrädda.
Så stack vi hem till henne för det regnade som fasiken. Var där lite, låg i hennes stora säng och talade ut om mina problem. Haha. Sedan skulle hon iväg och då cyklade jag hem.
Nu får jag snart grov damp för att min dator är så jävla seeeg.
MISSA INTE BTP bara kl 21.55 ni som läser.
Jag har köpt godis och julmust till mig och Ida.
Mys.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0