Dääns

Nu ska jag åka iväg till dansen. Har precis kommit hem från skolan. Sjukt kul idag på median då vi spelade in film. Jag var såklart skådis i båda filmerna. Först ''tog'' jag Johannas pojkvän, som spelades av Basti, och då blev hon sur och kastade kottar i huvudet på mig och skvätte vatten på mig så det blev blött i hela mediahuset, nästan.

Nästa film var på när jag bara skulle vara en bitch som skulle gå. Jag gick med ena handen i sidan, ena handen med en klubba i den och bara gick med min gummistövlar värsta catwalk-stylen i korridorerna. Också filmade Johanna och Basti. Lite kul. Blev dock jävlunst (är det ett ord?) varm så mycket som jag gick fram och tillbaka all the time.

Naepp, nu får jag ta på mig mer dansvänliga kläder och kila ivajjjg to the dääääns. Skriver more när jag kommer home!

Poessss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0