Hair makeoverrrrrrr


Jag har suktat länge efter att färga håret rött. Jag vågar ju inte såklart. Jag är en jävla pussy. Men det kan jag inte hjälpa. Ibland är jag modig, men ibland är jag så sjuuukt feg. Tänk om jag inte passar i det? Och jag vill inte hålla på och färga hit och dit för det är inte riktigt jag, men så här som Lindsay har är sjukt snyggt. Sätt bara en lugg på henne så blir hon drop dead ????????
Dock tycker jag att jag har sånt här hår ibland. Lite kortare då, och lite blondare, men typ slitet, halvlockigt och lite intetsägande. Skulle vilja förändra en hel del på mitt hår. Få det längre, kunna variera mellan lugg och inte lugg, ha det rött ena dagen, brunt andra, blondt andra osv osv osv. Men så äre me't bara. Jag får nöja mig med att jag ska göra ljusa slingor om ett tag. I am längting!

Kommentarer
Postat av: Emelie :)

KÖR PÅ RÖTT, SOM PÅ BILDEN:); FAN VA FRÄCKT!<3<3

2008-10-10 @ 16:34:41
URL: http://ebark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0