Iväg igen


Söt-Fluffy ♥

Nu ska jag kila iväg igen! Fick ingen lång sövmöra idag. Fick kliva upp ur sängen halv 12 med min sprayade tofs på sné och duscha med mycket balsam. Nu sitter jag här och ska snart åka iväg med pappa och Anders på kalas hos familjen Adolfson! Kommer hem någon gång vid 3 eller så, då ska jag sätta mig med engelskan.

Imorn skulle jag få en kofta av mamma, tror jag. Vill även ut till Överby och köpa rouge och puder. Ujujuj, sikken fjortis jag lät som nu. Kanske skulle vara något va? Att komma till skolan i fjortissmink. Ojoj, det får jag nog avvakta lite med i think.

Nu kommer nog Anders med bilen snart, får se till att torka håret lite mer. Ha det så fint!
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0