My bird flew away


Hej hopp.
Nu ska jag snart sticka iväg till Emmmmlie. Har duschat och gjort mig klar och är sååå jävla hungrig. Hoppas vi ska äta med en gång när vi kommer. Det är nämligen så att alla har ändrat sig nu och ska beställa pizza/kinamat istället! Hahahaha. Det där med matlagning gick alltså inte igenom. Bad alltså. Men jag skiter i vad vi gör, jag kan knappt äta och går runt hungrig all the time. Men ikväll måste jag fan äta. Sedan ska jag försöka se på Stjärnor på is också, bara för att Gynning och Berg är med. Dom är så sköna. Go go Gynning and Berg!
Nu ska jag smsa Emelie för jag vet typ inte vart hon bor. Jo, till höger efter Jossans område, blåa huset. Eller? Äh, jag får smsa.
Dessutom ska Helena inte vara med ikväll =( Eller hon kommer vid kanske tolv ikväll, alla tjejer ska ju sova över. Men hon skulle på kalas innan. We will think of you, Helenis! ♥
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0